Boutique hotel Margretha

ONZE SERVICE

EEN FULL-SERVICE HOTEL OP MAAT!

Boutique hotel Margretha is standaard van alle luxe voorzien om tijdens uw verblijf het ultieme strandvakantie gevoel te beleven in Zandvoort. Wij willen de beleving die dit prachtige authentieke boutique hotel uitstraalt ook vertalen naar de aangeboden service, om uw herinnering onvergetelijk te maken. Maar we bieden meer, de keuze is aan U!

CHECK-IN / CHECK-UIT SERVICE
Self-service of Meet and Greet?

Op de dag van aankomst ontvangt je om 10:30 een welkoms bericht via whatsApp, sms of email. Last-minute boekingen ontvangen het welkoms bericht binnen enkele minuten na de boeking. Dit bericht bevat onder andere:

  • per geboekte suite een link naar uw persoonlijke Web-App omgeving voor uw verblijf. Met deze Web-App kunt u toegang krijgen tot het hotel en uw suite via de functie “Slide to unlock” in plaats van het invoeren van een pincode, informatie m.b.t. parkeren, wifi en het bedienen van uw smart-suite
  • een pincode voor toegang tot het hotel en uw suite indien u geen gebruik wilt maken van de Web-App
  • de vraag over de verwachte aankomsttijd

Inchecken is mogelijk vanaf 15:00 uur, maar we zijn flexibel. In uw welkoms bericht kan je aangeven hoe je wilt inchecken. Wij bieden daarom de volgende mogelijkheden.

  1. Self-service
    Zelf inchecken kan op enige tijd na 15:00 uur. Alle informatie die u nodig heeft staat beschreven in de WebApp. Heeft U het online check-in formulier nog niet ingevuld, dan zullen we daarom vragen in de Web-App
  2. Meet and Greet
    Wil je persoonlijk geholpen worden, dit kan dagelijks tot 18:00 uur. Kom je na 18:00 uur, laat het ons 10 minuten voor aankomst weten. Is uw aankomst na 20:00 uur, dan dient u gebruik te maken van de self-service mogelijkheid

Uitchecken kan tot 11:00 uur, maar ook hier zijn wij flexibel. Wil je extra vroeg in de morgen vertrekken, dat kan ook. Op de avond voor uw vertrek kan je alvast online afrekenen en uitchecken of neem anders contact met ons op.

Eerder inchecken?
Een early check-in is mogelijk tegen een vergoeding. Deze is vooraf bij te boeken. Deze early check-in dient wel bevestigd te worden door ons in verband met beschikbaarheid van uw suite. We vragen voor deze service een extra vergoeding van €30 bij aankomst vanaf 12:30 uur.

Later uitchecken?
Een late check-uit is mogelijk tegen een vergoeding. Deze is vooraf bij te boeken of neem contact op met de receptie tijdens uw verblijf. Deze late check-uit dient wel bevestigd te worden door ons in verband met beschikbaarheid van uw suite. We vragen voor deze service een extra vergoeding van €30 bij vertrek tot 13:30 uur.

ONTBIJT SERVICE
Wakker worden met een ontbijt in uw Suite?

Wij bieden een heerlijk en uitgebreid ontbijt aan. De producten worden dagelijks vers bereid. Het uitgebreide luxe ontbijt wordt door ons geleverd op een dienblad tot aan uw suite, waar u rustig uw ontbijt kunt nuttigen. Het luxe biologisch ontbijt bestaat uit:

  • Per persoon een snee Boule blanche (wit) of Boule graines (bruin) brood. Roomboter croissant. Tijgerstokje wit, pistolet meerzaden of desem muesli apple mop
  • 3 soorten vleeswaren, zoals: boeren achterham, huisgemaakte beenham, fijne cervelaat, kipfilet en/of rosbief. De samenstelling kan per dag verschillen
  • Oude en jonge kaas
  • Roomboter & diverse soorten hartig beleg
  • Gekookt eitje
  • Biologisch yoghurt, bestaande uit huisgemaakte granola & een bakje vers fruit
  • Verse jus d’orange
Wilt u een vegetarisch ontbijt, geef dit aan bij uw bestelling.
 
PARKEER SERVICE

Het hotel beschikt niet over een eigen parkeerterrein. Maar we hebben wel een beperkt aantal parkeerplekken in het overdekte parkeergarage “LDC”. Slechts 5 minuten lopen (450 meter) van het hotel. Tijdens het boekingsproces kunt u deze parkeerservice boeken.

Kom eerst naar het hotel om uw baggage af te zetten en uw parkeerkaart in ontvangst te nemen.

  • Parkeergarage “LDC” beschikt over oplaadpunten voor elektrische auto’s
  • Adres: Cornelis Slegersstraat 11, 2042 GP, Zandvoort
BOODSCHAPPEN SERVICE
Wij nemen dit uit handen

Wilt u bij aankomst de boodschappen al in uw Suite hebben, zodat u hier geen tijd aan hoeft te besteden. Dan kan. Wij nemen deze zorg uit handen, zodat u onbezorgd kan genieten van uw verblijf.

WAS & STOMERIJ SERVICE
Kleding met speciale wasvoorschriften?

Wilt u tijdens uw verblijf uw kleding laten wassen en/of drogen of heeft u kleding met speciale wasvoorschriften?

In de kledingkast treft u een waszak met een begeleidend formulier. Hier vind u ook de tarieven van de stomerij service. Het was en drogen van kleding door het hotel is een gratis service.

Via het hotel TV-informatie systeem kunt u aangeven dat u gebruik wilt maken van de was en/of stomerij service.

De stomerij service is niet mogelijk in de weekenden en op feestdagen.

FIETSSTALLING EN FIETSVERHUUR SERVICE
Neem u de fiets mee of wilt u ze huren?

Aan de zijkant van het hotel hebben we een afgesloten en overkapte buitenruimte waar je veilig je fiets kan neerzetten. Er is daar ook de mogelijkheid om uw E-bike op te laden.

Daarnaast werken we ook samen met locale fietsverhuurders. Wij kunnen de fietsen voor u van tevoren reserveren. Indien gewenst, kunnen wij er voor zorgen dat de fiets bij aankomst beschikbaar is op locatie. Neem hiervoor contact met ons op.